Euroopa reisikorraldajatele Eestit tutvustav Tourest Hosted Buyer Programme võõrustab sel aastal rekordarvu väliskülalisi, et aidata Eesti turismiettevõtetel luua kontakte ning suurendada välismaalt Eestisse jõudvate turistide arvu. Iga-aastase reisimessi Touresti raames toimuvast eriprogrammist võtab osa ligi 50 välismaist reisifirmade tootejuhti 13 eri riigist.
Käesoleval aastal juba viiendat korda toimuv Tourest Hosted Buyer Programme (HBP) on läbi aegade suurim. Lisaks välismaistele külalistele võtab sellest osa ligi 50 turismiettevõtet Eestist, kes saavad kokku tulevaste võimalike koostööpartneritega nii Skandinaaviast, Kesk- kui ka Lõuna-Euroopast. Koostöös Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liidu, EASi ja KredExi ühendasutuse turismiosakonna (VisitEstonia), airBalticu, Tallinki ja turismisektori paljude ettevõtetega tutvustatakse Eestit kui atraktiivset ja omanäolist puhkusesihtkohta, eesmärgiga lisada Eesti siia kutsutud reisikorraldajate tooteportfelli. “Tegemist on hoolikalt valitud Euroopa riikide reisikorraldajatele suunatud programmiga, kus absoluutselt iga külaline on oluline reisiekspert, kes peab otsustama, kas Eesti turismiettevõtetel on pakkuda midagi erakordset, mis nende kliendid siia meelitaks. Fakt, et viie aastaga on ettevõtmisest saanud oodatud ja rahvusvaheliselt populaarne üritus, räägib enda eest, et tegu on Eestile olulise ja kasuliku programmiga,” selgitas Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liidu peasekretär Merike Hallik.
HPB programm koosneb ärialaste kiirkohtumiste päevast, kus Eesti teenusepakkujad tutvustavad välismaistele ostjatele oma tooteid ja VisitEstonia presenteerib Eestit kui atraktiivset reisisihtkohta. Lisaks väisatakse Touresti messi ja tutvutakse Tallinna turismimagnetitega, samuti toimuvad inspireerivad külastused erinevatesse Eesti regioonidesse. Sel aastal suunduvad väliskülalised peale traditsioonilist Tallinna ringkäiku väljasõitudele Tartusse, Lahemaale, Saaremaale ja Läänemaale, kus põnev reisiprogramm tutvustab regiooni turismiatraktsioonide ning majutus- ja toitlustuskohtade külastamise kaudu.
Kahel korral Tourest HBP programmis osalenud Food Sightseeing Estonia asutaja ja tegevjuhi Paul Tootsi sõnul on ettevõtmine hea koht, kus luua tulevaste klientidega individuaalne kontakt, mida muidu on väiksematel reisiettevõtetel keeruline või kallis saavutada.
“Viimatised koroonapandeemia aastad on tavapärast äriloogikat pisut kõigutanud. Turism ja reisimine üldisemas plaanis on läbimas muutusi massturismilt individuaalsema ja keskkonnasäästlikuma reisimise poole. Meie firma sai sel viimatises töötoas vajaliku veendumuse ja kinnituse juba pikalt plaanis olnud koostööle ühe suurima Soome reisikorraldusfirmaga,” ütles Toots.
Tänavu osalevad Tourest HBP programmis turismiettevõtjaid Soomest, Rootsist, Taanist, Hollandist, Inglismaalt, Saksamaalt, Šveitsist, Austriast, Luxemburgist, Hispaaniast, Itaaliast, Sloveeniast ning Poolast. Programmi eesmärk on tuua Eestisse kvaliteetsed välisostjad ning viia nad kokku erinevate Eesti piirkondade turismiettevõtjatega, pakkuda välismaistele reisikorraldajatele inspiratsiooni sihtkoha tootearenduseks ja aidata kontakte luua eesti turismiettevõtetega, et võimekate välismaiste reisikorraldajate portfooliosse satuks võimalikult palju erinevaid turismiteenuseid erinevatest Eesti piirkondadest.
Külastajatele on reisimess Tourest on avatud neljapäeval, 9. veebruaril kell 14.00-19.00, reedel kell 10.00-19.00 ja laupäeval kell 10.00-20.00.
Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liit on turismiga tegelevate tööandjate vabatahtlik ühendus, mis liidab 75 liiget. Liidu põhiliikmeteks on Eesti reisibürood ja reisikorraldajad, kaasliikmeteks transpordiettevõtted, turismiorganisatsioonid, haridusasutused, hotellid, kindlustusfirmad, turismivaldkonna tugiteenuste pakkujad ning välismaised turismiorganisatsioonid. ETFL on üle-euroopalise turismifirmade liitude katusorganisatsiooni ECTAA liige.
Touresti raames külastab Eestit korraga rekordarv välismaiseid turismiprofessionaale
: Euroopa reisikorraldajatele Eestit tutvustav Tourest Hosted Buyer Programme võõrustab sel aastal rekordarvu väliskülalisi, et aidata Eesti turismiettevõtetel luua kontakte ning suurendada välismaalt Eestisse jõudvate […]