Eesti Turismifirmade Liit (ETFL) tunnustab Tarbijakaitseameti tegevust Eesti turismisektori kitsaskohtade otsimisel ja tarbija harimisel.
ETFLi peasekretär Kristen Lahtein nõustub, et Eesti turismisektoris on kitsaskohti ning nende korrastamise suunas peavad kõik asjaosalised liikuma ning selle nimel vaeva nägema. „Kindlasti on reisiettevõtjate hulgas selliseid, kes seadusele ning turismis kehtivatele headele tavadele läbi sõrmede vaatavad, kuid usun, et see ei ole valdav,“ ütles Lahtein.
„Tarbijale on reisi või turismiteenuseid ostes täiendav garantii ETFLi liikmelisus. Kõik ETFLi kuuluvad liikmed vastavad Tarbijakaitseameti poolt esitatud tingimustele, kuna enne liikmeks astumist tehakse ettevõtetele liidu eetikakomisjoni poolt põhjalik kontroll, mille hulgas kontrollitakse liikmeks soovija majanduslikku olukorda, sealhulgas bilansi läbipaistvust,“ ütles Kristen Lahtein.
Olukorra parandamiseks on Tarbijakaitseamet koostamas juhendit reisiettevõtjale, milles saavad kaasa rääkida kõik seotud osapooled. „ETFLi liikmed selle juhendiga juba töötavad ning lähiajal edastatakse kõik ettepanekud Tarbijakaitseametile, et reisiettevõtjatele tekiks käsiraamat, millest kõik ühtmoodi aru saavad,“ lisas Lahtein.
Eesti Turismifirmade Liit (ETFL) on turismiga tegelevate tööandjate vabatahtlik ühendus, mille eesmärgid on seotud liitu kuuluvate ettevõtete majandushuvide kaitsmisega turismi valdkonnas ning turismiteenuste kvaliteedi parandamisega. ETFLi kuulub 66 liiget ja kaasliiget.
Lisainfo:
Kristen Lahtein
Peasekretär
Eesti Turismifirmade Liit
+372 56 622 466
kristen@etfl.ee
www.tourest.eu